Khamis, 10 Disember 2009

adess~berhabuk suda..

http://www.emocutez.comsowy le kaki3 skud..bape byk kaki daa..hehe..lme giler aku x mengupdate blog nih..dh byk sesawang dh menumpang..siap beranak pinak lg..huhu..byk ckit prob akhr2 nih..bab tu r lme x mengupdate nye..penyakit 'm' aku dtg+prob2 dlm umah+prob aku sndri lg+ujan x menentu+panas..ish3 byk nye..ya allah tabah kan lah hati hamba mu ini dlm menempuhi dugaan dan segala ujian dari mu..aminn..emm..mmg byk dugaan wat aku akhr2 taun ni..ps satu2 dtg prob..adehhh..aku pn dh pinin pale nk pikir..so x yah r pikir..serabut je kn..huhu..so kte enjoy (ayt putri)..3.12 aku g cuti2 mesia ngn fmly aku..cuti2 mesia lam ujan daa..aku blk2 umh trs dmam..(mmg x leh kne ujn pn)..hehe..abah aku bwk g bukit gambang kt kuantan..tmpt ni bwu je bkk..so masih br r sume..serbis pn krg memuaskan ati aku..tppp..mknn besh..huhu..sodap2 lak tu..konyang den mkn..haha..kt ctu de waterpark..x de lh bsr mn pn cm sunway..tpi utan je..nsb bek x de beruk3 dtg men gak..hehe..yg paling besh kt ctu gelongsor r..mmg pnjg n laju gile..puas ati den dapt men..haha..msk pn kre ok la adult rm19.90 child rm12.90 (klu x slp aku la)..mmg rmi gile dtg ctu..kolam sume sesak ngn owg je..aku nk mndi pn cancel..(mndi dlm blik air je)..ari last sblm blk pn g lg ctu..adk2 aku tu tergedik2 nk g ctu lg..bpak aku pn ikt je le..kang x bg ngmuk lak..last2 aku smpi umh dlm kul 4..mmg pnt..smpi esk aku tetdo..http://www.emocutez.com(x mndi pn)..haha..ari ni aku bwu blk dr antar maid aku blk indon..nek airasia kt lcct..mmg rmi gile owg..pstu ayh aku pusing 1 kl semate2 nk mncri PNB..(sesat sbnr nye)..huhu..lme gak duk lam kete..de r sejam lbh..skt pgg aku..pstu g ampang park cr adapter lptp aku rsk..x smpi 5 taon lptp ni dh jhnm..lingkup2..dh r nk cr ssh..tu la pki lg lptp zmn btu..hehe..nk cr ram pn ssh..lptp aku ni dh tahap lembap bin slow ya amat..tuhan je la yg taw betape sbr nye ngn lptp ni..tp yg aku psti aku nk upgrde lptp ni sblm aku smbg stdy..caiyok--huhu--


thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3