Jumaat, 25 Disember 2009

plzzzzz..call 911..tulunnnnn!!!!


MyEm0.Comhye3..hehe..da bersawang blk blog aku nih(senar nye mls nk bkk)..MyEm0.Com..huhu..sowy le skud2 sume..mngu ni da stat bz week aku..nk prepare msuk stdy..ishh..tkt la..meremang bulu roma de(ceh cm x penah blaja je)..kikiki..bwu2 ni aku bwu membce panduan pendaftaran..x ku sgke2..kne wat karangan la plak klu nk mntx pnjmn....waaaaaa..MyEm0.Com..cm ne ni..otak den da beku nk pikir..ketas ngn pen pn da lme x pgg..tulisan da cm cakar aym..x lwa lgsg da..huh..adoiiiii...png lak memikir..MyEm0.Com..aku da mntx idea mmbr2 aku..thnx all my dear fwen..kowg mmg byk m'bntu..muahxx..MyEm0.Com..hehe..nk huraikn nye la pening ckit..otk da x ley nk jln da..lg2 lak lme x wt krgn..cm bdk2 skul pn de..hehe..mggu lopas den blk kg..jmpe bby bwu..sooooo cuteeeeeeeee..grm tgk die..rs nk ggt2 je pp tu..MyEm0.Com..hehehe..da la cm korea..abg die lak jopun..huhu..da bsr nnt msti ensem cm abh die..hehe..k la den nk mndi dlu..da bau msm nih..hehe..nnt den ngrut lg lam ni..skali ckp nogori da..ngeh2..daaaaa...caiyok2 d tmpt bwu nnt.....MyEm0.Com



hola..nm caye wan anas rifqi..

thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3