Selasa, 29 Jun 2010

14 june 2010

tarikh yg aku ingt smpi aku mati..tarikh yg aku akn ingt smpi bile2..smpi aku tua..tarikh ni bkn tarikh aku tunang ke aku kawen ke..trikh yg special wt fmly aku je..

tarikh ni tarikh arwah tok aku pergi meninggal kan kami wt selame2 nye..aku x sgka tok akn tggl kn kami..aku ingt tok akn sembuh bile doc suh bwk tok blk..rpe2 nye tak..

ari tu pas asar tok da pergi tggl kn kami dgn air mate..btul lh pe owg ckp..time kite lahir..kite menangis dan owg sekeliling gembira..time kite meninggal kan dnia yg fana ni..kite senyum dan owg sekeliling menangis..

mmg aku x dpt thn air mate aku mngalir..mle2 aku xdpt time kenyataan..tp aku pjuk diri aku..tuhan lebih syg kn tok dr kmi sume..time kasih tok sbb jg anis ngn kami ms kecik2 dlu..anis syg sgt kt tok..

lg bape bln da nk pose pstu raye..raye thn ni x bermkna wt aku..tok da pergi..ps ni x de spe nk kjut kami sume bgn sahur..x de spe nk gurau senda ngn kmi..tingat kt mskn tok..mmg sdp dr ibu aku msk..klu blk kg kari tok hbs licin kmi mkn..x de spe ley lwn..cicit tok,idlan pn ske mkn ns ngn kari..tp tu sume kngn yg akn aku simpan dlm memori idup aku..al fatihah wt tok..smoga tok dtmpt kn owg2 yg beriman..

..amin..



| kami syg tok wt slame2 nye |

thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3