Rabu, 27 Oktober 2010

perasan sakit hati makin ..... ! !

fuh3 ..
pergi la kau dr hidup aku
aku x nak perasaan ni
tp owg yg wat aku cm ni
aku da lme pendam
aku biar kn je
last2 aku yg merana
bek aku hidup sowg2
x yah nk berkawan ngn sape2
wt aty aku sedih je
ape salah aku
dlu beria2 nk kawan
skrg ko tggl kn je
da la ...
aku x nk kesah da ngn hidup ko
my life its my life
klu aku da bek ngn ko
jgn la nk amek kesempatan lak
pijak pale aku
karang aku jd selfish 
marah lak
ckp belakang pasal aku
huh ! !
klu da x nk kawan bek ckp
x de la aku duk msg
tp x REPLY lgsg
yg lg 1 lak
aku mmg da bese wt kje
mk aku da ajr dr aku kecik
tp x kn la aku yg nk wt kje ari2
aku pn tw pnt mslh nye
ingt ko pye pnt ke
aku pn byk kje
SERABUT tw x aku tgk

lantak la
aku da malas nk layan !!!


p/s : kenyataan di atas x de kene mngena ngn mmbr aku dulu,kini ngn sekarang .. sowy klu ade yg terasa ..




sick of IT <



thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3