Jumaat, 8 Oktober 2010

suke..sayang..love..like..❤❤


kowang penah x dengar suka dalam diam ..
kire kite admire kat owg tu la ..
penah kn3 ??
haha ..
tw da ..
msti stiap sowang stalker2 kt belog ni msti penah rs or terase or mengalami keadaan cm ni ..
hoho ..
cm ne nk mengatasi masalah ini ??
aku pn x tw senar nye ..
hehe ..
tp aku penah mengalami keadaan cm ni ..
da cm owg giler talak pn de kadang2 ..
haha ..
asik duk tgk gmbr 'die' je dlu ..
da x de muke len da ..
walaupn brad pitt,aaron aziz,tom cruise,zac efron(ni sume skandal aku) x leh lawan ngn kehenseman 'beliau' ..
wakaka ..
aku tetap akn memilih untuk tgk gmbr 'die' ..
aku tw npe aku suke tgk die dlu ..
mebi sbb die bek kut ..
ermm ..
tah la..tp mmg die bek ngn aku ..
ckp pn sopan je ..
ikhlas nk berkawan ..
hehe ..
gatai aku ni ..
tp tu sume da kenangan aku dengan die je ..
zaman da berubah ..
masa pn da berubah ..
die da pergi membawa diri ke oversea ..
ermm ..
T___________T

bite yg terbaru aku dpt tw psl die ........
die da de awek ..
semoga awk bhgia smpi ke jinjang pelamin ...
jg awek awk elk2 ..
sy doa kn awk sntisa sht dismpg owg tersayang ..
sy minta maaf klu selama kite kenal sy ade salah dan silap ngn awk ..

aku de jmpe page die..tp ptt ke aku add ??
selepas bertahun2 aku x dgr kabar die..
ermm ..
tah la ..
biar lah ia menjadi tanda tanya dalam hidup ku ..

bawu ni aku de jmpe sumone ..
sebijik cm perangai die ..
aduhhh ...
tp kn die cm x suka kt aku je..
erm .. 
biar la ..
aty x leh nk pksa ..
biar la ia menjadi rhsia aku wt selama2 nya ........




thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3