Khamis, 30 Disember 2010

end of the Year and new Year

salam sumer
adekah anda sehat ari ni ??

mlm td buat pertama kali dalam sejarah aku melekat dpn tb tgk bola
haha
selama ni aku mn mnt bola
coz x paham cm ne game diowg
tp mlm td mmg cipta rekod aku nih
lg pn 1 family aku duk melekat dpn tb tgk bola
plg semangat abah aku la
terjerit2 cam ade kt stadium tu je
ngeee ~~


anyway alhamdulillah
kemenangan berpihak kepada mesia
congrats wat pemain2 mesia
coz berjaya bawak blk piala kemenangan
go3 mesia ! !
harap2 kowang dpt truskan semangat yg tggi cm ni ..


malaysia

okiesh kte ttp cite bola kt cni
ari ni nk cite pasal 2010 vs 2011 ..

kowang sume tw kn 2010 bakal melabuh kan tirai..
tup tap tup tap ..
da akhir taun
rs cam kejap je ms berlalu
wlupn aku berjaya harungi tahun ni ngn ...
gelak tawa ..
air mata ..
ketensenan ..
ketenangan ..
kesabaran ..
kesyukuran ..

alhamdulillah syukran jazilan kpd sume yg mengenali aku ..
yg bg support kt aku ..
mmg aku akan hargai smpi bile2 ..

new Year has come ! !
aku harap tahun ni penuh ngn gelak tawa
x nk air mata menghiasi thn ni

thn ni jgk da bermula sem 4 buat aku
aduii ..
bertapa lg
ponat eh
hehe ~~

aku kne terus kn perjuangan aku sem ni
aku nk tebus kekalahan aku sem lepas
x nak men2 da
tis is for my future and my parents sake ~~

pstu nk kumpul wet sem ni
chaiyok3 anis ! !
kumpul manyak3 cket k ..
[ berjaya atau x aku pn x tw da..ssh nk kikis perangai shopholic aku ni ]

ok la ..
x maw azam banyak2
kang tkt sume x jadi
tp ade 1 je azam aku yg same cm thn2 lepas ..
nak nek kn berat bdn .. ! !
[ hope tercapai la azam yg 1 ni ]

okiesh..papai..











thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3