Ahad, 19 Disember 2010

jom kawen

salam and hip3 sumer ..
muahaha ...
hari ni entri tuan umah ' jOm kawen '
spe yg nk kawen
..
..
..

adekah tuan umah ngn bakal hencek ??

..
..
..
cop3
bkn tuan umh k
title mish tu still ade lg .. ngeh3 ~~

kowang sume tw kn klu strt je cuti sek
umah anda akan sllu dikunjungi oleh 'secret admire'

dan ..

umah anda dipenuhi ngn kad2 kawen dr setiap pelosok negeri
tu tnda nye da tiba bulan kite melahap ns minyak la koje nye
haha ..

umh aku da berpuluh2 kad smpi
smpi leh wt gantung2 kt dinding
[ cam raye la plak ]
hehe ..

[ cumey x ?? ]

time2 ni la aku buleh melaram chantek2
pki segala ape yg ade dlm blik tuh
sbb bkn sllu pn dpt pki bju kurung
time raye ngn owg kawen je pki
nmpk cumey je
hehe ..
 [ perasaan .. ]

okiesh ..
kte stop entri kawen ni
coz i'm still young to talk bout it
i'm sebenteen k ~~
haha ..

baru2 ni kt teratak atuk aku de wat kenduri arwah tok
sedar x sedar da 6 bulan tok tggl kn kmi
T_T
kmi sentiasa rindu kan die
gelak tawa nya
gurauan nya
nasihat nya
suma da tggl kenangan
tp kmi sentiasa ingt kn tok


majlis start ps owg sembahyang jumaat
mmg agk bz la jgk aku ngn kaze aku ngemas sgla ape yg ade
pstu prepape mknn tuk owg bkal dtg nnt
kazen aku kne jd penyambut ttmu coz die plg cun dlm umh
huhu ..
x de lh
sbb mk sdare aku yg suruh

alhamdulillh mjlis berjalan lancar smpi petang
wlupn kmi penat
tp epy mjlis dpt disempurnakan dgn bek

baru2 ni jgk mtr kazen aku lak hilang 
rxz lak tu
OMG ! !
x tw la toyol mn g curi
ish3 ..
x tw la pe nak jd
tp harap2 mtr tu dpt jmpe blk
amin ~~

ok la tu je entri kali ni
sowy x byk sgt gmbr
byk ngarut je ade la
hehe
papai
selamat berehat dan beramal ye ..









thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3