Khamis, 6 Januari 2011

fall in lurve ....

salam sumer
moshi3 ..

welkam back ! !
lme da x update kt cni 
[ lame ke ?? .. rs nye bawu bape hari kn ]
hehe ..

pergh giler gempak tajuk entri mkck kali ni ..
nk tw pe die ..
sile3 la skrol ke bawah ye lalink ku ..
muahaha ~~

bawu2 ni mkck blk kl jp
saje je nk tgk cmps kesayangan
[ pergh..syg la sgt..huhu ]
sambil2 tu cuci mate tgk dak2 bawu
mn tw ade yg encem
leh wt scndal mkck
kihkih .. 

da alang2 ade kt kl
mkck g merayap jap
lme da x merayap
tgk wayang pn da lme mkck pose
huhu ..

sempat la mkck g times ngn my housemate wif her bf
[ tengs tmn aku g berjalan2 ]
sesaje cecuci mate yg da berkarat nih
hehe .. 

tp ...
yg x tahan nye 
mkck jmpe byk interesting things 
omg ! !
rs nye sume mkck nk beli
[ klu boleh la kn ]

kasut chantek
baju chantek
shawl chantek
jeans chantek
arghhhh ..
sume la chantek ..
[ penyakit shopholic aku da dtg ]

sabar2 mkck
kang abes wet loan aku kerja kn
kang ibu mkck bising lak
muahaha ..

okiesh kte stop psl mkck g kl k ..

bawu2 ni jgk mkck da fall in lurve
wahhh ! !
[ blushing ]

memang sungguh x dapat diungkap ngn kata2 time tu
nk tw sape ??
..
..
..
..
..
..
..

[ mkck x penah mkn pretzel .. ni la 1st time knl .. huhu ]

ni la die .. auntie anne pretzel

sedappp sgt3 ..
mmg terbek dari ladang la 
huhu ..
tengs 2 hencek tembam coz banje pretzel ngn ns ayam 
ngeee ~~

okiesh bubbye ..

p/s : ibu mkck da panggil suh mkn ns kerabu,donut ngn cakoi .. 
tengs ibu ^^
[ sume mmg feberet den..muahaha ]











thanks sumer :3

4 ulasan:

  1. Salam..

    saya just blogwalking..baru tahu pasal blog ni..

    Anyway kalau ada masa, silalah menjelajah ke blog saya.

    happy blogging :-)

    regards,
    BLADE EDGE

    BalasPadam
  2. @BLADE EDGE

    wasalam..tengs for da visit..^^
    ok..i will blogwalking..

    BalasPadam
  3. mkck bila mau blnja mkn....hahahaha

    BalasPadam
  4. haha..tggu aku kaya dlu bawu aku bnje ang mkn..muahaha..

    BalasPadam

sile cakap3