Jumaat, 4 Februari 2011

erk .. kawen mude ..

ibu : semalam tokwan panggil ibu dengan maklong..ade amanah dari arwah maktok..nak jodoh kan abg nuar dengan along...


aku : ha...?? biaq btul nih..


salam sumer
kowang da baca kn post kat atas tuh
ni entri da berhabuk dalam draft tp x post pn
hikhik

entri ni da lame
ibu tanye pasal hal ni pas arwah tok aku meninggal
aku mmg terkejut giler bile dapat tahu
kawen time umur aku 22 thn ??
memang x prepare langsung nak jadi bini owg time tuh

adik aku tanye ibu 
ibu time ke?
tp ibu cakap .......
die x nak kawen kan aku ngan sepupu
lagi pun kami da macam adik-beradik
membesar same2
g main same2

fuhh ! !
naseb bek ibu x time
klu x aku ni da bertukar status la plak
huhu

ade can la lagi nih nak ngorat zac efron
lalala ~~ 


p/s : congrats 2 all my fwen yang da selamat naik pelamin .. :)









thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3