Selasa, 1 Mac 2011

kalau boleh

kadang2 kita x sedar insan yang kita xsuka syg sgt pada kita, kadang2 kita xsedar insan yang kita sayang selalu sakitkan hati kita...tapi kita xpernah sedar kita bukanlah sapa2 untuk buat insan tu syg pada kita seperti kita sayang padanya coz kita hanyalah manusia biasa...lantaran itu, lepaskan lah jika terasa itu yang terbaik..."tidak semestinya yang kita suka itu adalah yang mesti kita miliki...mungkin juga dialah yang mesti kita lepaskan" (",) - copy n paste dari someone :)

Assalamualaikum WBT sumer ..

 kowang da baca kan text kat atas
erm
memang betul ape yg penulis tu cakap

tapii ..

kalau nak yg terbaik untuk dia aku kene lepas kan die
aku x boleh nak lepas kan die
aku memang nak die epy
nak die tersenyum
kalau die epy aku pn epy
aku memang x boleh berhenti cinta kan die
aku memang x boleh berhenti sayang kan die
aku memang x boleh berhenti tgk fb die
msti nak tgk jugak walaupun sekali

aku tahu die cuba lari kan diri die dari aku
ngelak dari aku
tah la
kalau pikir2 balik boleh jadi giler aku plak nnt
haha
tapi aku x nak berpura2 dpn owg lain
cm aku ni ok je
tp aty aku
sesak menahan derita
menangis stiap kali aku teringat kan dia

aku cuba bangun balik
cuba cr balik semangat aku 
aku harap aku akan jumpe ape yang aku cari selama ni

p/s : i still love you ..




thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3