Rabu, 18 Mei 2011

cuti-cuti unikl part 3

Assalamualaikum w.b.t

ellow my stalker .. haha .. * cam artis la plak :p


cuti-cuti unikl part3 telah bermula setelah ponat lelah den memerah otak untuk menjawab soalan peksa yang memang 'terbek' ! huh ! da2 x maw cite da .. yang penting da cuti .. ohh yeahh ! epy holidays to all unikl student have fun olls :)


cakap pasal cuti ni kan .. jap g aku akan gerak ke kl balek dan malam ni trip ke kedah lak .. haha .. terbek ! memang buat keje gile aku nih .. semalam bawu je sampai pahang .. ape2  pun aku nak rehat kan kepala otak yang da serabut ngan masalah dan have fun wif my gurlfwen :)


leh la aku cuci mate aku yang da berkarat ngan berpinar tengok buku ngan notes .. hukhuk .. anyway wish u olls gud luck in final exam .. ngee ~


ok peeps .. nak layan tb jap .. da lame x ngedate lagu baru .. oke bai ! :)


p/s : nanti kan entri 'hot wedding' 


thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3