Selasa, 14 Jun 2011

bila budak bandar masuk kampung !

aip olls :)

pergh rindu giler kat belog aku nih .. huhu .. sowy lame tak meng'update' .. perangai 'rajin' aku datang balek sejak duk umah nih .. haish ~ 

oke2 back to my entri .. ari ni aku bawu nak wat walaupun bende ni da berzaman da .. haha .. tapi aku tetap nak post jugak ! *ade aku kesah ke .. sowy guys lambat post >.< .. jom kite tengok gelagat budak bandar masuk kampung .. ngeh3 ~

makan time 

* model otak3 .. hehe




* model menu makanan :p


* model otak2 lagik ~


* my gurlfwen :)


* buah ati kami a.k.a budak paling nakal :p



* cam ni la owg bertahun duk bandar nak jumpe pantai pun susah .. hehe


* gurlfwen lagik :)



* aktiviti tangkap udang di malam hari


* time nih ade ulat tu gumuk macam ulat daun .. geli =.= 


* ayah ina cakap ulat tu owg langkawi makan wat kerabu .. rasa masin2 cket ..



* alhamdulillah rezeki ada malam ni :)


* smile :)



* picnic time ! 




* sejuk mata memandang :)



* gaya muka owg mkn sireh :p


p/s : memang happening time nih .. len kali kte g lagik ye :)

[ sowy x dapat nak upload gambar banyak2 sebab tenet problem =.= ]

thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3