Isnin, 29 Ogos 2011

fastest entri : Minal aidin wal faizin ! #1


Assalamualaikum w.b.t


aip olls .. sowy lame x meng'hupdate' belog .. sejak akhir2 ni saya macam da tak taw nak update ape .. idea pun tak de .. kadang2 just tengok skrin kosong je .. hurm any idea lads ? .. ni pun ade la semangat cket nak update coz esok RAYEE !!! 


Alhamdulillah .. sedar tak sedar sudah cukup sebulan kita berpuasa dan hari ini hari terakhir kita berpuasa dalam bulan Ramadhan untuk tahun ini .. jika dipanjangkan usia , insyaallah kita akan berjumpe lagi tahun depan #sayapastirindukanRamadhan :'(


kenangan di bulan Ramadhan yang saya tak kan lupe kan .. tengs guys for the best iftar ever .. especially one of my friend will be 'beraye' at Korea .. #selamatharirayejat :) .. soping spree and iftar wif my family #searisuntukberjalan :p


opss lupe lak nak tanye .. cakap pasal raye ni kan , macam mana persiapan raye korang ? mesti gempak2 kan ? pose cukup tak ? #gurlskompemtakcukup.. opss .. berapa pasang baju raye tahun ni ? kueh raye home made ke tunjuk2 je ? pe menu hari raye korang ? mesti best2 kan :) #tibe2perutteraselaparlak :p .. semalam dan hari ini bermula ops persiapanraye di kediaman zambri a.k.a umah den ler .. ngeh3 .. ibu ngan abah paling bizi ari nih .. kemas umah , basuh kete , masak lomang , rendang , kuah kacang , ketupat , bla bla .. saya lak ? tukang sibuk je .. kahkah .. tak de lah .. pagi tadi da bersilat kat dapur .. goreng kacang T________T .. pastu turn my sis plak buat kuah kacang .. petang karang sambung bersilat lak untuk berbuka , spagetti .. penutup berbuka untuk last day berpuasa #harap2sedaplananti.

esok mebi saya akan beraye kat kampung abah dulu petang baru gerak balek kampung mak
#balekkampungohbalekkampung .. windu my kazen dan budak2 tomey kat raub .. hopes sume balek tahun .. baru gempak umah tokwan .. tapi kan pagi2 raye saya tak dapat nak g kubur maktok sebab pagi raya saya dah de kat jandabaik .. hurm .. raye ke2 la jwb nye p ziarah kubur #YaAllahakusangatmerinduidirinya :'(


akhir kata , saya nak wish SELAMAT HARI RAYE AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN dan SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN KE 54 :) .




iftar wif my family :)




thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3