Isnin, 7 November 2011

hupdate3 !

Assalamualaikum semua :)


i'm backkkk .. hehehe .. saya ingin menyusun sepuluh jari kerana menghilangkan diri terlalu lama .. sob3 .. rindu gilerkentang la dengan belog nih .. sedar tak sedar last hupdate saya .. mak aih bukan lamo den tinggalkan belog nih .. hehe .. #sejakbilalakakunipandaicakapnogori .. adoii .. bila da takde idea nak menulis macam ni la gayenye .. hukhuk .. oke kali ni saya akan cover balek untuk yang bulan3 lepas punye cerita .. ngeh3 ..


1. welkamnovember and gudbyeoktober

uish rupe2 nye dah masuk bulansebelas sekarang .. haish .. cepat betul masa berlalu kan .. tinggal lagi sebulan nak masuk bulan duobelas .. hurm .. walau pun tahun ni banyak benda tak meng’happy’kan diri ini .. tapi saya tetap menghadapi dengan kesabaran dan senyuman .

#insyaallah .

2. prektikal

haaa .. bile cakap pasal bende ni fikiran mule la serabuttt .. grrrr ! .. aduii .. saya tak dapat lagi tempat nak prektikalll ! ! plssss sumbody help me .. sob3 .. risau giler da ni .. kalau dapat luar kl sekali pun .. terima je lah dari prektikal kat campus sendirik .. hurm .

#mintak2adayangreplysurattuh.

3. 05nov2011 dan selamat menyambut hari raya haji !

alhamdulillah .. tarikh ini genap lah umur ku yang ke23 tahun .. rasa syukur selalu ku panjatkan kepada mu ya Rabb .. terimakasih Ya Allah ke atas semua nikmat yang telah Engkau berikan .. amin .. pada myMum terimakaseh sangat3 kerana telah melahirkan dan membesarkan along selama ini .. sayangmyMum sangat3 .

Burfday  saya kali ini memang lain dari yang lain sebab tarikh burfday saya jatuh sehari sebelum umat islam menyambut hari raya haji .. kek burfday saya plak lomang,ketupat,rending,kuahkacang dan meekari ..fuh ! memang kembung saya melantak semalam .. ketat rasa kain baju kurung yang saya pakai .. hehehe .. 

#terimakasehsemuauntukbufrdaywishesdansalamaidiladhabuatsemuamuahx .. luv u olls .

4. final exam !

hadui3 .. nebes betol bila exam dah nak dekat ni .. 1 hape pun tak study lagi .. hahaha .. macam mana nak study kalau mood raye still ada ..ngeh3 .
6paper aku kena hadap sem ni .. parah3 .. hadui .. tapi aku akan buat yang terbe .. chaiyok3 !

#gudLucktoUniKLstudentsforfinalExam !

4. Its all bout him

pergi lah jauh wahai kenangan  lalu .. jangan lah kau masih menghantui diri ku ini .. berikan lah aku peluang untuk kecapi kebahagiaan dan ketenangan .. aku sudah penat memberika mu peluang .. sudah penat aku memaaf kan kamu .. aku sentiasa berdoa semoga kamu bahagia disamping ‘diri nya’ .. aku sanggup pergi dari hidup mu kerana kasih saying mu bukan lagi untuk diriku .. kerana aku sudah tidak sanggup ditipu lagi .. andai kamu berada di tempat ku .. kamu akan mengerti perasaanku ..

pada kenangan baru terima kaseh kerana hadir dalam hidup ku di saat aku perlukan semangat .. terima kaseh sangat3 .. tak lupa juga pada kawan2 ku yang sentiasa membuat ku tersenyum .. luv u olls .

# “ Ya Allah .. beri kan lah aku kekuatan berikan lah aku semangat menempuhi segala dugaan mu .. Ya Allah Ya tuhan ku .. engkau berikan lah aku kebahagiaan dan ketenangan jika ini lah dugaan yang Engkau berikan .. insyaallah akan ku tempuh dengan hati yang tenang .. ” 



thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3