Isnin, 2 Januari 2012

welkamtwenty-twelve gudbai twenty-eleven

Ya Allah, terima kasih kerana masih memberi peluang kepada kami semua untuk bernafas di muka bumi ini, Alhamdulillah ..

kepada tahun2011, 

terima kasih untuk semua kenangan, sama ada manis atau pahit dan semua pengajaran .. semoga kita sentiasa dapat memperbaiki diri lebih baik dan lebih baik pada tahun ini ..

kepada tahun2012, 

semoga dapat memberikan kita semua keyakinan untuk memperbaiki diri, kekuatan untuk menghadapi dugaan dan jugak kerajinan memperhambakan diri kepada-NYA .. semoga umur  kami  sekeluarga di panjangkan .. semoga keluarga aku sentiasa di rahmati dan sihat sentiasa .. semoga kehidupan kami di berkati. dan semoga jodoh aku dan dia di perkuatkan .. InsyaAllah&smile everyone :) 

Assalamualaikum olls !

sedar tak kita dah masuk taun2012 .. selamat tahun baru semua !! woot3 ! this year umur saya makin meningkat #sebenteen okeyh :p taun ni permulaan baru buat sesiapa untuk mukabuku baru&tunaikan wishlist :D .. wishlist sy? shh, its a secret .

tahunbaru ni saya tade celebrate ape pun .. just duduk rumah&hangout with myfamily .. dari saya sesak basahkan baju&berbau ade jugak pekdah duduk rumah .. hehe .. betul tak?:p 

taun2012 ni saya akan start prektikal kat kelanajaya #takpegang buku da..yeah ! YaAllah perasaan berdebar nak prektikal tu tuhan saje la yang tahu .. macam2 saya fikir .. yelah lame kut saya tinggal study .. ini pun tengah kayuh slow2 nak catchup balek .. hukhuk .. kalau ikutkan saya buat keputusan nak prektikal kat cambodia sebab time tu takdapat mana2 tempat lagi tapi alhamdulillah, ade jugak rezeki saya kat mesia #tengsalong :) kalau tak saya da jadi warganegaraCambodia ompatbulan .. hikhik .. gudluck to myfriends yang prektikal this sem .. buat yang terbek guys !

btw saya still sweetsebenteen :p . okbai .









thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3