Isnin, 13 Februari 2012

biar kisah yang bercerita

 
Hello peeps :) . Dah lame jugak kan saya tinggal kan dunia belog ni . Maaf ye, bukan taknak hupdate, sebab takde idea dan malas je . kihkih . Hari tetiba mood rajen nak hupdate datang, so saya hupdate sekaligus na . Bulan ni macam2 jadi dan banyak dugaan yang datang . Tapi alhamdulillah saya berjaya harung semua dengan tabah . Saya harap pun k.nor boleh harung dengan dugaan yang die hadapi sekarang . Semalam k.nor hupdate status fb die dah sedar dan selamat dibedah .Tengs to all unikl members cause doakan selamat dan cepat sembuh :D #Alhamdulillah

Last week, saya buat kekbatik . Alhamdulillah percubaan pertama berjaya dan dapat komen positif dari member2 . Hehe . Maceh sume :) . Pas ni nak buat lagi tapi crunchy sikit, tu pun member yang suggest kan . #semangatberkobar



Pagi ni time semangattengahrajen, jumpe 1 belog ni . Pada sape2 yang minat bace cerita pendek, saya suggest bace kisah maya ni . Walaupun cite die agak ringkas tapi best untuk dibace . Jangan lupe bace partII taw . Enjoy your day . Okbai :) #sambungkije


thanks sumer :3

3 ulasan:

sile cakap3