Sabtu, 15 Mei 2010

gOt headache...!!!!!!!!!!!!!!!!

png tul pale aku pikir utk esk ni..

mmg nyesal giler la aku msk bnde alah ni..

ingt kn leh la aku have fun ngn dak2 ni msk bnde ni..

tp hampeh..

sume hampeh..
MyEm0.Com
dlu ckp lain..

ni wt pasal len lak..

hey leh x kowang ckp tul2..

tah ape2 r kowg wt event cm tu..

pstu treat kteowg cm dak tadika..


MyEm0.Com

wei bek jgn wt event klu x tw..

pstu klu nk tye pe2 info or mklumat kt ajk sume x tw nk jwb..

cm x thu pe..eeee tlg la..

cm ne kowg wt kje ha..

mmg ps ni aku x nk da twr kn diri msk pe..


MyEm0.Com

sowy la klu de yg terase ke ape ke aku minta maaf sangat2..

sbb ni la pe aku rs selame beberape ari dlm bnde tuh..


MyEm0.Com

ni yg last aku msk..


mmg nympah giler aku..


tension pn de..


pstu esk aku kne bgn awl nk g jual brg..

aduyai..

otk aku ni bkn otk nk meniaga mslh nye..


MyEm0.Com

tp aku akn cbe yg terbaik utk esk..chaiyok3!!!!!


^^,


.:  MyEm0.Com:.

thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3