Khamis, 27 Mei 2010

mOod : bengang + benci + nyampah..

npe la sume ni terjadi kt aku..

ya allah mengapa terlampau besar dugaan yg kau beri kan kpd aku..

ya allah beri kan lh ketenangan dan kedamaian di dalam hati ku 

ini..

ya allah beri kan lh penyelesaian ke ats dugaan ku..

aku x mmpu nk tggung sume ni..

aku da pnt ngn idup ku..

x bermakne sume ni ke ats ku klu ini yg terjadi..

npe sume terjadi..??

ya allah kuat kn lh semangat ku ini..

jgn lh kau hukum diri nya..

hukum lh hmba mu yg lemah ini..

kerana aku x sggp melihat diri nya ssh krn diri ku..

aku mohon kpd mu ya allah..

permudah kn lh segala urusan kami di dunia dan di akhirat..

aku memohon ampun ats segala dosa ku selama ini..

aku memohon ampun ats dosa2 keluarga ku..

aku memohon ampun ats segala dosa2 diri nye..

ya allah..

lindungi lh kami semua dr sebarang bencana yg tidak diingini..

ya allah..

aku bersyukur ats segala nikmat mu..

tapi aku x mmpu terima dugaan mu ini..

ya allah..

tlg lh hamba mu ini..

MyEm0.Com

MyEm0.Com

thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3