Selasa, 8 Jun 2010

alhamdulillah..tp ????







ari ni aku dpt 1 bite yg mengejut kn..tp aku redha ats segala nya..aku thu de hikmah disebalik nye..aku thu de kemanisan dlm stiap dugaan Nye..mmg btul..bwu ni aku dpt wit mara..aku epy sgt2..tp pstu dtg bite yg mengejut kn..mmg nk nngs bile aku dpt thu..tp my fwen sume pjuk aku..juz be strong k..sem dpn kite pulun abes2..x mw sdh2..thnx all..kowang mmg kwn aku dnia akhirat..terima kasih ya allah krn kau telah anugerah kn kawan2 yg terbaik buat ku..



MyEm0.Com

bite yg aku mksd kn ialah sal result aku..1st sem aku da wt hal..pointer aku mmg truk giler..mmg rs down giler..nk nngs pn aku da x larat da..da puas aku nngs utk idup ni..be strong sis..gagal skali bkn bermaksud gagal wat selama2 nya..aku cbe pujuk aty aku ngn kata2 ni..mmg terubat ckit aty aku..tp...aku bersyukur sgt2 aku lulus sume tp pale otk aku still duk pikir bnde yg same..loan..loan..loan..

MyEm0.Com

aku thu sume stdents mntk loan..ye la..nk harap kn wit sndri x mmpu..terpkse meminjam..tul x???..erm aku png pale duk pikir 1 prob ni..cm ne klu mara sekat loan aku..cm ne aku nk byr 6ribu..cm ne aku nk byr sewa umh..cm ne???..aduiii..mmbr aku ckp diowg x kn usik lg..klu da 2 kali dapat pointer 2 bwu diowg sekat..aku harap2 cm tu lah..aku x nk benti blja..aku nk tnai kn harapan mk ayh aku..hrpn aku..ms dpn aku..dan owg yg aku syg..aku x nk ssh kn owg len da..


MyEm0.Com

tp klu mara da sentuh loan aku..aku terpksa amek kptsn yg plg berat dkali dlm idup ku..aku terpaksa benti blaja..kje cr wit..nk byr mara ngn ptptn blk..sob3..mmbr aku sume x nk aku benti..i'm so sowy guys..i've to take the risk..aku bkn ank owg kaye..aku x de wit klu nk byr yuran separuh pn..tp truly aku mmg sdh nk tggl kn kowg..kowg kne stdy btul3 k klu aku da x de..aku doa kn kejayaan kowg wlu pn dr jauh..mybe rzki blaja aku da x de..tp my life must go on..aku x ley give up..aku kne usaha jgk..caiyok3..!!!


MyEm0.Com

tp aku berdoa sgt2 aku x kn benti stdy separuh jln..aku nk graduate as a u students..ya allah aku memohon pada mu ya allah,permudah kn lh perjalanan perlajaran ku sehingga habis belaja..amin..

to my mum..aku x tw nk ckp cm ne kt mk aku..aku tkt..ibu along mnta maaf sgt2 x dpt pe yg ibu nk..tp along akn usaha smpi ke akhir nya..


MyEm0.Com

wish me luck my fwen..luv u all so much..muahx..


MyEm0.Com

thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3