Rabu, 2 Jun 2010

~ the wed ~

uish..title x ley blah lgsg..huhu..adakah aku de kne mengena ngn title di ats..klu de bgs ler..best nye dpt kawen..(pstu kne sekeh pale ngn omak den..aduh) ~~
MyEm0.Com

ni mjls kawen kazen aku ler..aku x de kne mngena pn ngn mjlis nih..(tlg mkn je dtg cni..kuikui..)..
konyang den asik duk mkn je kt ctu..(tp x gmuk2 gak..)
MyEm0.Com

tp kt cni mjlis abes lmbt..kdg2 dr pg smpi mlm..plik kn..huhu
klu kt phg jp je..dr pg smpi kul 2 abes lh..
pnt giler ms duk kt kndri tuh..
mk aku lak kne jd 'banker' makjang aku..
terpkse la aku menepek kn diri smbil borak2 ngn kazen aku ngn adk aku..huhu..
rmi gak owg dtg time tuh..
x putus2..
tp mknn jp je abeh..
aku x tw ttmu yg dtg lmbt tu mkn pe..(mkn bau mknn je ler..=p)


MyEm0.Com

| 29 may 2010 |

| penang |

| nur atiqah samsudin wif mohamed zahir mohamed zakaria |
♥ ♥


| penang bridge |
MyEm0.Com



| sje je nk merase duk ats pelamin..mn tw dpt badi pngntin..huhu |


MyEm0.Com


| family mksu |
MyEm0.Com



| dak tecik yg chumey |   
MyEm0.Com


| family kakak |
MyEm0.Com


| the brides , omak den , mk long |
MyEm0.Com






| tiqah and zahir | 
♥ ♥


MyEm0.Com

thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3