Sabtu, 12 Mac 2011

cincin tunang ??

Assalamualaikum WBT sumer ..
 
Hyep guys
ari ni nak cite pasal statement ‘hot’ beb
hukhuk

ce cite ce cite
ramai gak duk tanye aku
aku pun pelik nape diowang tanye padahal tak announce pe2 pun
meh2 aku jawab pertanyaan kowang nih

Gurl : Weyh,ko da tunang ke ??
Aku : haha..mana tunang lagi r..kalau aku tunang kompem kecoh ngan budak2 ni
Gurl : abes tu ko pakai cincin tu ?
Aku : ala cincin sarung sendirik je..memang ler.. haha ..

pecah pwut den bila orang lain asik duk tanye pasal cincin belah rotan kat jari aku ni
aku tidak bertunang lagi ye
harap maklum 
kalau da tunang kompem aku jemput kowang sumer makan ns minyak aku terus
hikhik [gatai] ..

cincin ibu aku yang bagi
so aku yang sarung kan sendiri
bukan dari sape2 pun
lagi pun aku tak leh tunang or kawen buat mase sekarang
syarat orang tua aku kata kan
so kite ikut dulu cakap orang tua
syurga bawah tapak kaki ibu kan :)
so study sampai abeh dulu
jangan gatai2 nak kawen :p

 

p/s : congrats to my fwen yang bakal melangsungkan perkahwinan nye :)

thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3