Isnin, 7 Mac 2011

♥ makan

Assalamualaikum WBT sumer ..

hyep guys
semalam aku melantak sampai 20 hengget sehari untuk makan saje
pergh giler
ni makan ke melantak
haha ..

padahal siang tu aku makan kentang ngan fish ball
[ ala yang kat giant tu berlambak2 jual ]
aku ingat x lari la dalam 10 hengkget
sekali memang hangen aku

aku : bape ?
cashier : RM11.20 kak ..
aku : bape td ?
cashier : RM11.20

memang cekik darah betul giant ni
aku amek x banyak kut
da la panggil aku kakak
aku lagi muda dari die 
[ padahal pasan mude :p ]

malam tu plak sambung makan kat Stable Steak House
makan lamb chop
[ yummy ]
pergh leleh beb
lame da den pose lamb chop nih
muahahaha ..
nak harap kan owg banje
diri sendiri la jawab nye kene bayo
malam tu da kene 13 hengget

adoi ..
demand giler aku makan ari tu
tobat da pas ni x nak da aku wat giler cam ni
abeh wet mara aku
hahaha ..
[ nanti terpaksa mintak kat PaMa plak ]

p/s : pas ni nak secret recipe plak :p

thanks sumer :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sile cakap3