Sabtu, 13 Ogos 2011

jiwa kacau oke !

aip olls .

weekdays yang agak padat dengan kelas .

pagi-pagi buta pergi kelas .. da petang baru sampai rumah dan tido . #aktiviti harian saya

mood tak berapa nak betul sangat dua tiga hari ini bak kata orang jiwa kacau .. kacau apa pun tak tahulah #ari2 layan lagu nera dan syahir 

nak bukak belog pun tak tahu nak update ape .. facebuk jangan cakaplah tak sampai 5 minit saya dah bosan tengok .. kalau boleh sampai tembus belakang laptop pun tak pe #da berapa kali saya asyik deactivate facebuk tapi tak berjaya jugak bertahan untuk seminggu 

assignment makin menimbun macam gunung .. quiz da beratur .. test bakal akan datang .. note banyak perlu di print .. bla bla .. 

kadang2 saya rasa macam nak tinggalkan semua bende ni .. makin hari makin tertekan .. sesak kepala saya nak fikirkan .. dah banyak kali berjanji pada diri .. tapi tetap yang ini juga terjadi .. ermm .. tapi saya nak berterima kaseh kepada someone yang banyak nasihatkan saya .. selalu ada disisi walau apa pun terjadi .. yang selalu bagi semangat untuk saya move on .. jasa mu tidak akan saya lupakan buat selama nya .. tengs 4 everything .

oh derita dan tangisan .. tolonglah berlalu pergi dari hidup ku .. biar kan aku tersenyum semula walaupun pahit untuk ku terima .

Ya Allah , berikan aku kekuatan ..
tatkala hati ini mula rasa berputus asa ..
tatkala diri ini tak mampu lagi berdiri ..
tatkala kecewa menguasai diri ..
tatkala rasa sedih menghantui diri ..

#bermonolog di malam hari . selamat berpuasa !








thanks sumer :3

1 ulasan:

sile cakap3